آلزایمر

نمیدانم ، فراموش کرده ام ، یا فراموش شده ام

آلزایمر

نمیدانم ، فراموش کرده ام ، یا فراموش شده ام

...

     گر چه من مجنون نیم


                                    لیک


                                      سخت دلتنگ لیلی ام

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 17:36

به دستم رسید. پاکش نکردم. فقط تیک خصوصیش رو زدم. فکر کنم یا ویرایش نشده بود یا من بلد نبودم بخونمش.

گفته بودم که نوشتن بلد نیستم

باران شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 19:24 http://shaghigheh.blogfa.com/

با سلام و عرض ادب
خوشحال بودم که از وبلاگ بنهد دیدن می کردید
اما نارحت از اینکه چرا آدرسی از خودتون قید نمی کنید
اما خوشحالم که الان به خواسته ام رسیدم.

به رسم ادب امدم

با اجازه شما رو به لینک دوستان اضافه می کنم.
موفق و پیروز باشد.

ممنون از حضورتون
من هم با اجازه شما رو به لینک دوستان اضافه میکنم
خیلی زیبا مینویسید

این روزها ... شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 21:16 http://inrooz-ha.persianblog.ir

پاک نویس! من هم فقط همانجا مینویسم. یعنی همان نوشته ها نسخه اول است. ویرایش را هم همان موقع انجام میدهم.
نوشتن برای من و فکر میکنم خیلی ها کم کردن درد نیست. یعنی درد درد است. فریادش هم که بزنی باز هست. نوشتن برای خود نوشتن است. حتا اگر دردی هم در کار نباشد - که نمیشود- یعنی کسی که مینویسد درد دارد. چون درد دار می بیند. این ظرافت ِ ذاتی هنر است. ظاهر را نمیبیند. آرایش را. رنگ را. عریان میبیند و این یعنی درد.
در مورد اتفاقی که افتاده هم متاسفم و هم خوشحال! تاسفش طبیعیه ولی خوشحالیش از این بابت که خیلی غرق این فکر بودین و این یعنی یک تجربه خوبِ ادبی!

خوشحالم کردید ، ممنون از راهنمائی هاتون
ولی احساس میکنم وقتی یه درد از طرف یه دوست باشه فریاد نزنی زیبا تر باشه
اگه یه غریبه بهتون یه آسیب کوچیک برسونه فریادتون بلند میشه
ولی شاید رسم عاشقی درد کشیدن و دم بر نیاوردن باشه.

رز شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 15:54 http://acme.blogsky.com

خوش به حال لیلی که همچنان طرفدار داره

شاید دلیلش اینه که آمار مجنونا بالا رفته...

شاپرک چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 14:41 http://fereshtehaye-no1.mihanblog.com

کاش یه لیلی هم پیدا شه....مجنون و دوست داشته باشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد